Merhaba anneler ek gıdaya başladık çok şükür 😊 2. Haftamız olacak patates bal kabağı havuç püreleri yaptım verdim sebzeler le başladım aksamm üzeri veriyorum genellikle ne cok aç ne de çok tok oluyor? Bundan sonra nasıl ilerlesem bilemiyorum? Yoğurtta veriyorum 😊 sizler nasıl ilerliyorsunuz ne veriyorsunuz