Bende doğum yapalı 17 gün oluyor bişeyi merak ediyorum. Sizler genital bölge temizliğini ne zaman yaptınız yapmak istiyorum ama korkuyorum dikişlerime zarar gelir mi diye. Bir kısmı düştü bir kısmı duruyor hala. Jiletle yapacağım mecbur ağdaya hiç cesaret edemem. Biraz daha beklesem mi yoksa yapsam mı ? Ne dersiniz ?