Bebeğim kolik bebekti sadece sallayarak uyuyordu ben istemiyordum sallayarak uyuması ama artık ağlamaktan sesi kısılacakti herneyse sallayarak uyuttuk sonra alişti bunu kesmeye her çaliştğimde dişleri cıkmaya başladı gece sık sık ağlama nöbetleri tekrardan sallamaya başladık bir kac kere uyku eğtimi vermeye çaliştim ama sonuc hüsran oldu şimdide azı dişleri cıkıyor gene en başa döndük kesmek istiyorum sallayarak uyutmayi uyku eğtimi vermek istiyorum ama nasıl olacak sürekli aglıyor