Birgaripanne Merhaba arkadaşlar kızım 5 aylık uyku düzenimiz akşam 8-9 arası uyur, sabah 7-8 arası uyanır. Ama gündüz uykularımız çok düzensiz. Evde hep beşiğinde uyuttuğun için gündüz uykularını dışarıda uyumakta zorlanıyoruz. Gezmeyen seven bir aileyiz hemen hemen hergün dışarı çıkıyoruz. Kızıma dışarıda uyumayı nasıl alıştırabilirim? Arabada kesinlikle uyumuyor bunu nasıl aşabiliriz?
Durununannesi11 Birgaripanne benim kızımda daha iki aylık ama kısmen düzeni var evde bi küöük bir büyük beşimiz vardı küçük beşiğe çok alıştı bi gün kaynnama gittim kıyameti kopardı o günden. Beri ayakta sallamaya alıştırdım şimdi rahat ettim her yerde uyuyo :)
Sisi Birgaripanne gece hic uyanmiyor mu masallah🙂 aslinda bebek arabasinda cogu bebek uyur. Uyku arkadasina felan alistirsaniz uyuyacagi zaman yanina verseniz belki anlae uyku vakti oldugunu uyuyabilir. Aklima pek birsey gelmedi.
AliyeAsel Birgaripanne beyaz gürültü denedinmi canım hamak yada sallanan beşik kullan istersen belki faydası olabilir
Birgaripanne Durununannesi11 teşekkür ederim. Gaz sancısı bittiğinden beri sallamıyordum. Yatağına yatırıp müziğini açıyorum. Dönence ve oyuncaklarıyla oynayarak uyuyordu. Ama bu gidişe bizde sallamaya alışacağız sanırım.
Durununannesi11 Birgaripanne tabi benimde salamaya alıştırmamda büyük sebeplerden biride gazdı ama dışarıda biyere gitimde sallayarak daha kolay uyuyo yoksa çığlık çığlığa ağlıyodu
Birgaripanne Sisi gece 2 kere emip uyuyor biri 10 da diğeri 3te. Ama yatağı haricinde kesinlikle uyumuyor 😔 aslında kızım 7 günlükken dışarı çıktık. O zamandan beri hergün çıkıyoruz ama dışarıda uyuyamıyor. Uyku arkadaşına alıştırmak iyi olacak sanırım.
Saremz Benimki de 2 aylık gündüz büyük beşikte gece yatağımızın yanında küçük beşikte uyumaya alıştı ve gündüz küçük olanda gece de büyük olanda uyumuyor yani küçük beşiğe geçince gece olduğunu anlıyor hiç uyku problemi yaşamadım çok şükür 😀
Birgaripanne Saremz dışarıda nasıl uyutuyorsunuz? Benim kızımda yatağına alıştı. Şimdi dışarı çıktığımda uyutamıyorum 😔 uyumuyor. Eve gelip yatağına koyunca uyuyor.
Birgaripanne AliyeAsel evde kendi yatağında uyuyor. Gaz sancısı döneminde hamakta uyuttum hep. Ama şimdi kendi beşiğinde müzikle oyuncaklarıyla oynarken uyuyakalıyor. Ama dışarısı sorun bizim için. Bebek arabasında ve otomobilde kesinlikle uyumuyor. Arabada müziğini açıyorum uyumak için beşiğini arıyor.
Birgaripanne Durununannesi11 bizde gaz sancısı varken hamakta uyutuyorduk. 3. Ayda sancılar bitti kızım yatağına alıştı. Hatta ben biraz alışması konusunda ısrarcı oldum ama hata ettim sanırım şimdi sadece yatağında uyuyor. 1 kalmalı bir geziye gitsek bile park yatağını götürmek zorunda kalıyoruz.
Durununannesi11 Birgaripanne benimkide yatağında yatıyor bende alıştırdım ama sıkıntı olamadı o konuda hatta şuan annemdeyim sallayıp yatırıyorum sıkıntı çıkarmıyor
Birgaripanne Saremz çok şanslısınız. Arabada sıkılıyor kalkmak istiyor. Gezmek istiyor. Çok seyahat insanlarız ama artık işkence oluyor. 😔 arabada uyuması için özel birşey yapıyor musunuz?
Saremz Birgaripanne sadece karnını doyuruyorum bezini değiştiriyorum dışarı çıkmadan ekstra bişey yapmıyorum biraz zorlasanız alışmaz mı acaba bir de sürekli çıkıyorsanız size eziyet gelir gerçekten 😐
Birgaripanne Minikheyecan çok şükür başta bu düzen yoktu zaman içinde oturdu. Kızım kendi oluşturdu bunu. Ama başka yerde uyuyamıyoruZ.
Birgaripanne Saremz sanırım sallamadığım için oluyor. Uyku öncesi rutinleri yapamadığım için o da uyumuyor.