Sinemisssss Prensesannesi411 bende kilo alımı çok az diye bugün fazla veriyorum ama yine de olmuyor siz nasıl yapıyorsunuz
melikeeomeer Prensesannesi411 siz ne kadar çok yaparsanız yapın zaten o doyduktan sonrs içmez demeki pıtık boğazlı maşallah 😍😍😘
Prensesannesi411 Sinemisssss valla bende yeni basladim bakalım alicakmi mama mi anne sütü mü veriyosunuz bide kaç aylık kaç kg
Prensesannesi411 melikeeomeer evet canım içiyor ya demkki midesi alıyor 120 CC veriyorum 3 aylık anne sütü de yok emmedi çok azaldi
Sinemisssss Prensesannesi411 ama bizim doğum kilomuz iyi aslında 1 ve 2 aylarda 1.600 aldı bakalım bu ay nasıl olacak
melikeeomeer Prensesannesi411 evet mama emdikleri zama genelde anne sütünğ değilde mamayı tercih ediyorlar bu şekilde de azalıyor sütümüz emmedikleri için