10 aylık 10 günlük oglum canıma tak ettiriyor..
Zaten ayakta salliyorum bu aralar iyice bozdu kendini 😀 sürekli kaçıyor ayağımdan sonra salla babam salla . Uyuyor tam beşiği koyuyorum ağlıyor. Geceleri tis tis sürekli ayağa kalkıp korumaliklardan tutup bixe bakıp ağlıyor. Karni tok alti temiz.. Ayağımda uyuyor resmen. Yataga koyunca birseyler oluyor oğlana…
Uykusuzluktan yoğunluktan delirmemek elde değil. Neler oluyor anlamıyorum.
Zaten yatağına sığmıyor pat küt asagi yukarı done done duruyor kendini uyandırıyor napacagim ki ben 🤑🤑 Atak mi başka birsey mi bizimle olan varmi?