Kızlar bebegim 7 aylık gecen cuma sunnet oldu, salı gunu ishal basladı 3 gundur ishal, ondan once gunde 1-2 kez yapıyordu kaka sımdı yedıkten en gec 2.5 saat sonra cıkıyor patates muz verdım katılastırdı ama sureklı kaka yapıyor ve aglıyor calpol vermıstım ılk 2-3 gun o mu yaptı sızce yoksa alt dıslerı cıkmıstı sımdı ust dıslerı cıkacak dıye olabılırmı, yaparmı bukadar ishal rota aşısı da vardı