Prennsesveannes 15 aylıkken yürüdü.Dediğin gibi elinden tutunca koca gün yürürdük bırakınca otururdu hemen veya koltuğa tutunur gezerdi.O zamanlar anahtarlığa takmış durumdaydı,karşısına geçip gel al diye diye kendini bırakmasını sağlayabildik.Baktı ki oluyo ona da bi cearet geldi bir daha yürüdü zaten.Cesaretlendirmeye çalış sevdiği şeylerle,çok az kalmış yürür yakında 😇