Defnemiraymoms Bebeğim 3 aylık gece 2-3den önce asla uyumuyo ben bu saati nasıl erkene çekcem ya 😥 9da yatağa geçiyoruz 2-3de anca uyuyor çözemedim ben bu işi
Morfrenk Defnemiraymoms bir kac gun sabah erken kaldıra kaldıra, gün içinde yorarak. Birazda ısrarcı olarak tabi sabah 5 de uyuyan bebeği 10a çektim, inşallah daha da çekerim. Bir kaç gün ızdırap oldu ama sonra alıştı. Sabah 7.30da uyanıyor şimdi alarm gibi
Defnemiraymoms Morfrenk sabah 7 de kaldırıyorum yarım saat sonra geri uyumak istiyor ne yaparsam yapayım uyanık tutamıyorum yıkıyor ortalığı 😂
Morfrenk Defnemiraymoms bir kac gün dayanman laızm işte hayatım.en azından 2 saat uyanık tutsan ilk uykusuna yatırırsın 30 45 dk sonra kaldırır 2 3 saat daha ayakta tutarsın.
Morfrenk Defnemiraymoms orası sana kalmış artık benim de üstümden TIR gibi geçti yavrucuğum ama direndim 🙈