Fatmabkdmr Korona olduğumuzdan beri sütüm çok az yetmiyor bebeğime. İştahım da yok yiyemiyorum zar zor anca. Sütüm olması içim bana bir şey söyleyin. Bebeğim için üzülüyorum anne sütü alması daha iyi. Şimdiden teşekkürler.
Japonprenses Bol bol su ic sık sık emzir rezene ic dereotu ye bulgur tahin simit beslenmene dikkat et