Mama yapıldıktan sonra 1 saat içinde tüketilmesi lazım. (Yarım saat diyenlerde var). Süt ise oda sıcaklığında 3 saat kalabiliyor o nedenle bence ikisini karıştırmayın sevgili anne. Bebek eğer içmezse o mamayı atmak zorunda kalacaksınız ve anne sütüde atılmış olacak. Bir damlası bile çok değerli. Emziremeyen bir anne olarak yazıyorum.