Demirhann her insanın vücudunda zatrn bulunan bi çeşit mantarmış. Bebekler büyüklere nazaran daha çok kafalarından terliyolarmış. Genelde çok terleyen ve ya saçlı bebeklerde görülüyomuş. Terleme sonucu bu mantar açığa çıkıyomuş. Adına konak diyoruz :) doktorumız böyle demişti. Zararsız.