Fadimeemre maalesef geçmiyor kışın daha kötü oluyor bi krem vs ağzından alerji icin bi damla verdiler cunki kızım turşu vs çok yiyordu doktor onlarda alerji yapmış olabilir bi alerji damlası verelim dedi kullandık turşuyu kestim geçti ama o gerginlik ve kuruluk gevmiyor bioderma atoderm ve lipo kullanıyorum onlarla birlikte bacakları daha yumuşak oluyor doktorum da bunlari kullana bilirsin dedi mustela vücut losyonu olabilir demişti ama elimde zaten lipo felan vardı onları kullanıyorum