Canım anneler lütfen bişeyler söyleyin hep böyle mi gidecek çok üzülüyorum ya bir çocuk hiç mi bir şey yemez ek gıdaya başladığımızdan beri böyle hiç doğru düzgün bişeyler yediğini görmedim ne yaparsam yapayım ağzını açmıyor önerisi olan şunu yaptım iyi geldi diyen var mı 😣