Kızlar 2 aylık bebeğim var gecen gün kalça ulturasyonu çektirmek İcin hastaneye götürdük ve doktor bize sağ tarafının gelişimin tamamlanmadığını söyledi. Ve sol taraftada da varmıs bizde ortodopediğe götürdük ve bize çift bez kullanmamızı yatarken bacaklarının arasına yastık koymamızı bir ay sonra tekrar gelmemizi söyledi. Aranızda böyle bir sorunla karşılaşan oldumu içim hic rahat değil yaa ilerleyen zamanda düzelmezse ilerlerse. Tekrar Baska bir doktora daha götüreceğiz. Bilgisi olan varsa lütfen paylaşabilir mi