B_E İçtikten sonra kizim da bacaklarini cekiyor gaz yapiyor die düşünuyorum agliyo bir süre sonra susuyor, kullananlar fikrini yazabilirmi ya da gaz yapmayan mama önerisi varmı
Nily B_E bebelac gold kullanıyorum ben.kızım 5 aylık. Hippi ilk aylarda kullanmıstım kaka yapma sorınu vardı bebeğimn onunla düzene girmisti. Ama sonra bebek tadını sevmemeye basladı. Aptamilde kullandım o gaz yaptı bizdede mesela. BEbelac gold suan memnunuz
Mer2626 B_E hippin bebivita diye maması var O daha güzel ne gaz ne kabızlık Onun dışında bebelac gold da on numara en memnun kaldığım iki mama Şuanda bebivita kullanıyorum bebelaca göre daha çok tok tutuyor
Deletedmom324 B_E her mama gaz yapiyor aslinda ama bazi bebekler tolore edebiliyor. Hipp te probiyotik var. bagirsaklari duzenliyor. Yeni basladi iseniz bir sure bekleyin. Gaz devam ederse degistiririniz. Doktorunuz tavsiye verecektir
MayneymisAltintop YA biz aptamilden geçtik daha sağlıklı diye aöa bizde inanılmaz bir gaz yaptı. Kıvranıyor yavrum. Gece veremiyorum mesela uyuyamıyoruz diye. Gündüzleri verip iyice gazını çıkartmaya çalışıyorum bitince bir daha almayacağım. Bebekten bebeğe değişiyor tabi çok memnun olanda var
B_E Daha iyi die kullaniyim dedim aptamili de denedim bundada cok kivraniyor bitince ozamn deniyim bebelac gold
B_E Aslında yeni baslamadim gece takviyesi yapiyordum ancak sütün azalmasiyla takviye cogalinca sorun olmaya basladi bu arada integramda mühendisoğlunu takip edenleriniz var mi bebelac ve bebivita icerigindeki yaglar kafa katistiriyor cok kararsiz kaldim