2.5 yasında ki oglum horluyor. Geniz eti ve bademcikten süphelendık fakat doktorumuz 4yasına kadar geniz eti ve bademcik sorunu cocuklarda olmayacagını söyledi. Evimiz kaloriferli acaba o yuzden olabılır mi surekli ıslak havlu ve su koyuyorum odasına. Fikir verir misiniz