3 4 gündür kızım akşamları ağlamaya başlıyor durup dururken sallayınca veya kucakta sakinleşiyor uykusu var ama dalamıyor sonra 12 gibi uyuyor acaba kolik mi? Bugun gündüz de tam uyumadı hep 10 20 dk elleriyle de kendini uyandırıyor. Ellerini kundak yapınca sinir olup ağlıyor mecbur ellerini serbest bırakıyoruz. Ağlarken elleri ve ayaklarını oynatıyor ağlama krizleri cok uzun sürmüyor ama huzursuz hep gazı çıktığı halde huzursuzluğu devam ediyor ne zaman düzelir acaba 40 çıkınca mı benzerini yaşayan var mı kızlar?