birboncukannesiiii Lina_123 benim kızımda alerjik aşılara 7.ayda başlamaya karar verdik. Zaten ağırmış o aşılar. Hem biraz daha büyümüş olur hem belki alerjimiz azalmış ek gıdaya geçmiş oluruz vs vs. Bexero nun daha ağır olduğu u duydum bu arada. Arkadaşımın bebeğinde ateş yapmış. o yüzden birer hafta arayla vurdurabilirim nimenrix ve bexereyu
CerenSelim Lina_123 benim bebeğimde çoklu gıda alerjisi var rota aşısınıda menenjit aşısınıda yaptırdık hatta 3 gün önce 2. Dozları yapıldı hiç bir sorun yaşamadık çok şükür
Ada_11 Biz de 3 ay 21 günlüğüz , alerjimiz var 2 haftadır diyetteyiz , doktorumuz yapmayalım şimdi dedi kakasını hiç bozmayalım dedi . Alerjik durumlarda Yapılmasının veya yapılmamasının ciddi bir etkisi var mı bilmiyorum
Hepoyleolurzaten Bende burda bekleyeyim herhangi bir yan etksii vs olan oldu mu acaba bexero menenjit aşısı sonrası ?