Dilaraciftci1 benim de bebegim 38 ci hafta da dogdu 3 ay emdi sonra bıraktı bir ay mama içti 4. Ayda onu da bıraktı asla içmedi mecbur erken ek gıdaya başladım sürekli deniyordum mamayı 1 ay sonra içmeye başladı sana tavsiyem önce agız içini kontrol et aft, yada pamukçuk olabilir çok etkiler bunlar, daha sonra belki mama nın tadını begenmemiştir, son olarak ta mama içirirken onun dikkatini başka yöne çek o şekilde dene şuan 10 aylık halen dikkatini başka yöne çekerek içiriyorum bide biberon ucunu kontrol edin mama yaptıktan sonra naisl geliyor az mı yoksa çok mu diye