İki aylık bebeğim emerken sürekli gaz yutuyor ve gazını çıkarırken hep kusuyor çok hızlı emiyor genzine kaçırıyor ve memeyi hiç birzamsn kendi kendine bırakmıyor doktor iki saatte bir emzir çok sık emzirme dedi ama değişen bişey yok hızlı emiyo sonrası gaz sancısı ve kusma artık emzirmek işkence gibi oldu bu problemi nasıl çözecem bilmiyorum önerilerinizi bekliyorum