Selamlar güzel anneler 🌸 14 aylık bir bebeğim var, doğduğundan beri uyku nedir bilemedik, üstelik her geçen gün daha kötüye gidiyor sanki 😭 uyku eğitimi dahil birçok şeyi denedik ama çözemedik maalesef. Son çare olarak gece beslenmesini kesmek kaldı. Aranızda gece beslenmesini kesip gündüz emzirmeye devam eden ve uyku sorununu bu şekilde çözebilen var mıdır ? 🙏