Mihribann11 4 buçuk ay oldu doğum yapalı, termal tayr korse aldım bele kadar olan kullanmadım pek dikiş den dolayı . Göbeğim duruyor ve simit de var . Karın korse alsam ise yarar mi geç mi kaldım sizce