Sadekahvem DTG-66 külot bez daha iyi sabit duruyor ama şuan havalar soğuk sürekli baştan aşağı çıkartmak zor gelmiyecekse bence külot bez.
Minikoazra İkisinide kullanan biri olarak cirtli daha iyi bnce kulot bez cok iz yapiyo ve beni cirtli bezden daha cok ugrastirdi takarken 😀