MervEslinArden diş olabilir. Ben çocukken , kulağimi tutar ağlarmisim. Annem , çocuk doktoruna soruyor. Eğer ağlarken , başını salliyorsa , getir demiş. Başımı da salliyormuşum. Orta kulak iltihabi olmuşum meger. Öyle bir sallaması yoksa endişe etmeyin. Ben de bebegimde hep dikkat ettim , sallıyor mu başını diye.