Ayz27 Akşam üzeri oyuncagını aldıgı yerde kafasını duvara vurdu çok kötü şekilde şişti ve morluk oluştu üstne tekrar aynı şekilde düştü acaba birşey olur mu lütfen birşey deyin çok kötü oldum düşünmekten 😭
Annesirintugceuzun Ayz27 Buz koydunuz mu? Fışkırarak kusma, gözlerde kayma, baygınlık hali oldu mu? İçinizin rahat etmesi açısından doktora götürüp baktırın derim. 😓
ybk2019 Ayz27 iki kere tekrar düşmüş canım yine de bir kontrol açısından doktora gidin derim ben, çok geçmiş olsun 🥺
sagittarius_mom Ayz27 Mor olarak siserse korkmayın gozu kayma veya kusma yoksa çünkü siserse iyi sismesse korkmak gerek derler doktorlar ama yine takip edin
Cgll Bebeğinizin gözünde kayma var mı öncelikle ona bakın sonrada bir cismi takip ettirin eğer takip etmiyor, gözünde kayma var ve şiddetli kusma görürseniz bunlardan biri dahi olsa bir doktora mutlaka gitmelisiniz şişlik içinde küçük bir hamur yoğurup biraz soğutup şiş olan yere koyabilirsin hamur şişi alır.
Ayz27 Cgll Annesirintugceuzun ybk2019 çok sağolun kusması olmadı, gözlerde kaymasa farketmedim hareketleride normaldi şuan uyudu ama içim rahat etmiyor geçer mi acaba şişligi yarına :( hamuruda bilmiyordm yarın denesem faydası olur mu acaba
Annekeki İki kere dusmus ve nasil vurduysa morarmis kafa bu Allah korusun. Doktora gitmek icin neyi bekliyosunuz🙄
Ayz27 Annekeki götüren olmazsa nasıl gideyim bende biliyorum gitmesini ama… önernizi almak için yazdm evde ne yapabilirim diye :(
HonKiPonKiDoNiNo Evde suan yapabileceginiz birsey kalmamis ne yazik ki, vurdugu an morarmamasi icin o bolgeye direk zeytinyagi surucektiniz, sislik icinde soguk kompres.. Yinede yerinizde olsam bi doktora gotururum, cok gecmis olsun.
Ayz27 HonKiPonKiDoNiNo anında sürdüm yağı, buzda koydum şişligi inmişti ama morardı üstüne aynı şekil düşünce tekrar şişti inmedi. Sabah olsun inş götürürüm
Ayz27 sagittarius_mom morardı ve şişmişti gözlerde de kayma farketmedim inşllah sonrasında birşey oluşmaz çok korkuyorum
Mayisannesi34 Allah’ın izniyle bir şey olmaz canım. Çocuk bunlar düşüyorlar, kalkıyorlar öyle büyüyorlar. En başta buz koysaydın iyi olurdu. İçinin rahat etmesi açısından yarım saat sonra uyandır uyanırsa bir şey yoktur 😊
Ayz27 Mayisannesi34 herşeyi yaptım canım sonrasında tekrar düşünce çok kötü oldum. Yeni yürümeye başladı çok çapkın ne kadar korumaya çalışsam da bir yerde yetişemiyorum :(
Ayz27 sagittarius_mom inşallah canım ya çok sağol benim oğlanda öyle çok çapkın ama hiç bu kadar morarmamıştı o yüzden çok üzülüyorum
Mayisannesi34 Ayz27 maalesef ne kadar dikkat etsek de her şeye yetişme şansımız olmuyor. Bütün gün yanında otursan da olacağı varsa oluyor 😕 Rabbim korusun hepsini 🤲