ozlemnefes Arkadaşlar bebeğim rahat edemiyor artık sepet beşikte 7 aylik oldu sizce uzun süreli birseymi alim yoksa gene beşik tarzımı alim litfen yarımcı olun
Mirabebek ozlemnefes bende sepet beşik almıştım güzelliğine kandım ama sadece 4 ay kullanabildim sonra küçük geldi şimdi park yatak aldım çok çok rahat kocaman kullanışlı pratik. İnşallah yazında oda yapacağım. Eğer erken odasını ayırmayı düşünmüyorsan park yatak alabilirsin
GoGirl ozlemnefes bizimde besige sigmayinca buyuk oglumuda baska yataga alip kucuge yer acana kadar park yatak aldim rahat ediyor hem de kullanim suresi uzun
Adeviyee ozlemnefes bende de sepet beşik var bir de büyüyebilen karyola aldım oda yaptık çok daha uzun kullanımlı olacağını düşünüyorum
ATC ozlemnefes bence park yatak alın en mantıklısı ben oğlum mobilya büyüyen beşik aldım büyüyünce baza olarak kullanıcam ama 2.ye hamileyim park yatak alıcam daha kullanışlı