Burcuduru06 Bebeğim 10 aylık , 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim . Elim kolum bağlandı . Sevinemiyorum üzülemiyorum. Sadece desteğe motiveye ihtiyacım var sanırım 😞
aksam_ Burcuduru06 Allah kolaylık versin, veren Allah kolaylığını da verir. Merak ettim korunma şekliniz nasıldı?
Mom088 Burcuduru06 sağlıkla kucağınıza aşın inşallah. Tedirginliğinizi anlayabiliyorum ama misler gibi iki yavrunuz olacak
kubra2608 Burcuduru06 üzülmeyin bence araları çokta az değil ben 3-4 aylıkken hamile kalanları tanıyorum sizinki nerdeyse yaşına girecek buna da şükür 😅birlikte büyürler bence tam ideal sizinki.Sadece biraz zor olur 🙁
Eslemsmom Burcuduru06 sevinin bebeğinizin en iyi arkadaşı yola çıkmış geliyor. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Her zorlukla beraber bir kolaylık vardır mutlaka. 🥰
Burcuduru06 aksam_ geri çekme yöntemi 3 aydır adet oluyordum spiral taktırıcaktım ha bu ay ha diğer ay ama nasip buymuş
Burcuduru06 kubra2608 ilk çocuğum çok zordu yeni yeni düzen oturtmuştuk rabbim inşallah kolaylaştırır teşekkür ederim
Burcuduru06 Seherbgs geri çekme yöntemi ama eşim kaçmış olabilir dedi ertesi gün hapı almadığıma pişmanım
Kumsl Burcuduru06 benimde 6 buçuk aylık bebeğim var 6 haftalık hamileyim iyi düşünüyorum her zaman ikisini aynı anda büyütüp sonra kendime daha fazla zaman ayıracam . Allah’ıma şükürler olsun bı tane daha nasip etti diyorum 🙏
Burcuduru06 Kumsl maaşallah canım çok haklısın bende yeni öğrendim o yüzden çok sağlıklı düşünemiyorum ama biraz zaman sonra sıra bize gelecek dimi ❤️
PrensesZeynep Burcuduru06 üzülmeyin Rabbim kolaylığinı verir sağlıkla kucağınıza alın ikiz gibi büyürler..benim kızım 4 aylık neden bilmiyorum birine söylesem deli der heralde bana ama ikinci olsun istiyorum 😂
Burcuduru06 PrensesZeynep hayırlısıysa nasip olsun benim kızım beni zorladı biraz yoksa bende çok arası olsun istemezdim 2-3 yaş düşünüyordum . Ama rabbim böyle uygun görmüş
Kumsl Burcuduru06 aynen öyle ilk öğrendiğimde bende senin gibiydim napacam ben nasıl idare edecem yetişebilmek miyim ama zamanla düşüncelerin değişecek ikiz gibi buyuyecekler ileride aynı anda okula gidecekler gün bize kalacak . Aralarında 5-6 yaş olduğunu düşünsene birini okula götüreceksin diğeri küçücük tam rahatladım derken yine aynı maraton başlayacak . En güzelini yaptık bizi yıpratan en fazla 1 yıl olacak sonra rahatız 💃😀
Burcuduru06 Kumsl hayırlısıyla büyüsünler inşallah 🙏 o kendime ayıracağım zamanları öyle çok özledimki 😩😩❤️❤️