bilgeeeenur Merhaba kızlar 2 gündür kaka yapmıyor bebeğim öncesinde biraz ishal gibiydi şimdi 2 gündür hiç yok başına gelen var mı bu arada bebeğim 2 aylık şimdiden teşekkürler
Berenkooommm bilgeeeenur 2 gün iyi canım benim bebe o zamanlar 10 gün yapmazdı ama anne sütü alan bebeklerin kaka yapmaması normal
kubra33 Berenkooommm 3 ay 16 günlük 12 gündür yapmıyor bazen 7. Günde bazen 10. Günde bazen 14. Günde yapıyor normal diyor doktorumuz
bilgeeeenur Berenkooommm Berenkooommm teşekkür ederim daha öncesinde böyle bi şey olmadığı için yazmak istedim👍😊
kubra33 kubra33 kızım tuvaletini yapınca evde bayram havası oluyor 😂😂 hiç aklıma gelmezdi kakaya sevineceğim 😄
bilgeeeenur kubra33 11 inde bizimde rabdevumuz var aşı için sorucam ama siz sormuşsunuz teşekkür ederim size de
kubra33 bilgeeeenur rica ederim sıkıntı etmeyin etrafımda çok arkadaşım var ek gıdaya geçince düzeliyor kimisinin ki bazıları da 5. Aya girince düzeliyor karnı aşırı derecede sert değilse ağız dolusu sürekli sürekli kusmuyorsa hiç sıkıntı etmeyin düzelir zamanla bağırsakları yavaş yavaş gelişiyor 👼🏻😍