2bebelianne__ Yeliz1905 internetteki trendyol hepsiburada gibi siteler dışında hiçbir mağazada yok üretimi durmuş bende internetten emzik sipariş vericem fiyatları uçurmuşlar
Sema123- Yeliz1905 üretim durmuş canım ikinci el sitesinden al ihtiyaclarını orda kullanılmayanlar var
tubaden Yeliz1905 bir suluk alicim 150-160- hatta 180₺ gördüm ya 👿 şaka gibi 80-90 ₺ den nerelere geldi ya
Simiyy Üretim durmuş koronoyı bahane ediyorlar. Bulduklarınızda ya karaborsa yada satıcının elinde kalan son üründür sanırım
Yeliz1905 2bebelianne__ şimid baktım 150 altı yok resmen acba gelırmı ki almayıp beklesem mi bilemedim
Deletedmom626262 Fil desenli hediye seti aynı fiyat eskiden de 150 di şimdi de gitti gidiyorda falan var
Simiyy Yeliz1905 tommee tippee övenler vardı burda baya ona da bakabilirsiniz. Avent bulmak zorlaştı çünkü
Yeliz1905 Simiyy aa evet baktım ama işte kararsız kaldım bakalım avent bulmazsam denemeyi düşünüyorum
Dasbaby Yeliz1905 Almanyadayız canım gayette ürünleri var. Hatta bedava promosyon mağazalardan hediye veriyorlar biberonları. Yinede siz bilirsiniz
Yeliz1905 Dasbaby ya demeki Türkiyeye gelmiyor. Ah okdar aradım ki internetten var genelde yşne ama 80 lirya aldığım uç 160 150 olmus hatta emzik 06 almıstım 60 lirya şuan 6-12 si 190 😂 şaka gibi ama bekleycem 1 hafta daha belki gelir şansıma artık
Yeliz1905 Bseeyee teşekkürederim ya biz annegögsüne benzer olanı kullanıyoruz biberon var evet ama uç almak lazım 6 aylıgız uçta maşallah 150 altı yok. Bu hafta bekleycem bakalım bi degısıklık olmazsa alcam 😊
Purely Yeliz1905 ecza farma, joker bunlarsa hala 2 li emzik 90 liramı 80 mi ne. Trendyol falan pahalı onlarda fırsatçı basma yerlere bakın