Ferdaoguzgalip Surekli agliyo,uyumak istemiyo,sadece mama verirken sakin tam gazini cikariyorum kucagimda uyuyakaliyo yatiriyim derken gozleri kapali aglayarak uyandiriyo kendini bi yerimi aciyo yoksa budami atak donemi😒
Ferdaoguzgalip Ferdaoguzgalip bi yeri acisa surekli aglamazmi ne biliyim sanki sadece bagiriyomus gibi geliyo bana inadindan uyutmuyo kendini
D-papatyam Ferdaoguzgalip büyük ihtimal gaz sıkıntısı var yavrucağın. Bende tam 3 ay gaz sancısı çektik çok zor dönemlerdi ama şükür gecti. Bol bol masaj yap gaz damlası kullan doktoruna daniş.
Alenffc18 Ferdaoguzgalip aynı bizde bugum durum bu bizimde 41 gün oldu bugun normalde de huysuzdur ama bugun resmen cıldırmıs
Berenkooommm Ferdaoguzgalip internete atak hesaplama yazıp bak canım ama büyük ihtimalle gazdır o asla bitmez çünkü gaz
Ferdaoguzgalip Berenkooommm ikinmiyoda aslinda surekli alttan gazinida cikarir normalde.gazsa da eger bian once gecsin istyorum🥺
Berenkooommm Ferdaoguzgalip benim bebeğimde çıkartıyordu ama sürekli ağlıyordu doktora gittik meğer 100lerce gaz baloncuğu varmış içinde bi kere çıkartmakla bitmiyormuş gaz canım
Ferdaoguzgalip D-papatyam gaz damlasi kullaniyoruz dogdugundan beri hic bu kadar aglamiyodu sanirim cok fazla gazi var bian once bizde atlatiriz insallah😒
Ferdaoguzgalip Alenffc18 yaa benimde bebegim oyle bugune ozel sanki.resmen o bebegim gtti baskasi yerine geldi sanki