Dorukannesi Hastaneye gittik antibiyotik verdi cigerlerine oksurugu var burnu akiyor ama surekli temizliyorum.agzi kapali uyuyor.Nefesini duzgun aliyor kontrol ediyorum.Gunduzleri cok az oksuruyor.Geceleri biraz fazla oksuruyor ne yapmami onerirsiniz.
Glyykt Dorukannesi bnm de oğullarından aynı hasta olunca ikisi birden hasta oluyorlar bnde burda bkliyim belki birileri cikar
Albertosss Dorukannesi temiz bi havlu kuru kullanılmamış banyo sabununu sürt iyice havluya ve bebeğin göğsüne sırtına koy Çok iyi geliyor biz hep böyle iyileştiririz bebekleri
Pelin05 Dorukannesi canım öncelikle geçmiş olsun. Zeytinyağını hafif ılıt yakmayacak şekilde onu göğsüne sür hemen ılıttığın havluymuşsun göğsüne koy bi kaç saat kalsın öyle hiç bişeyi kalmaz ben öyle yapıyorum
Dorukannesi Albertosss ben surdum ama beceremedim galiba sonrada utuledim koydum guzduzleri pek oksurmuyorda geceleri biraz fazla oksuruyor
Taftafgiller Bizde şu an aynı durumdayız ıhlamur veriyorum 1 2 çay kaşığı pekmezi birazcık suyla karıştırıp verebilirsiniz öksürüğü azaltıyor başını yüksekte tutmak gerekiyormus küçük bi yastık koyabilirsiniz geçmiş olsun
Happybaby Dorukannesi gece baş ucuna bir kapta dondurulmuş buz küpleri koy canım odanın nemli kalmasını sağlar peteğin üzerine nemli havlu da koyabilirsin
Pelin05 Dorukannesi onu bilemedim canım ya bi dene istersen ama işin özü zeytinyağında diye düşünüyorum