Hellooooooo zaman çabuk geçiyor bende daha yeni sayılırım oğlum 3 buçuk aylık ama zaman nasıl geçiyor anlamıyorsun bile ne ara geçti diyorum 40 çıktığında ne ara 40 gün oldu demiştim biraz kendini toparla bebeğinde toparlansın onla vakit geçirince zamanı anlayamıyorsun akıp gidiyor 😊 rabbim yavrularımızın her yaşının güzelliğini tattırsın bize 🙏🏻🌸