Sevgili anneler biliyorsunuz ki bebeğin sağlıklı bir iletişime geçebilmesi, güzel bir kelime hazinesine sahip olması için daha bebeklik döneminde onlara kitap okumamız gerekiyormuş. Siz bebeğinize okuyor musunuz? Okuyorsanız hangi kitapları alıyorsunuz? Benim bebeğim 3 ay 11 günlük. Yavaştan başlayayım diyorum. Önerilerinizi bekliyorum.