Prensinannesii Merhaba anneler yardımcı olursanız sevinirim gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum sizlere sorum Bebeğiniz en son kaçta besleniyor ve kaça kadar aç kalıyor. Oğlum en son saat 7 veya 8 gibi yiyiyor kaşık maması yer. sabah saat 9 akadar felan Sadece 40 ml felan anca mama alıyor içmek istemiyor acaba 6 aylık olunca bu kadar açlık normal mi ben mi abartıyorum gün içerisinde de iki defa kaşık maması alıyor onun dışında ne anne sütü ne mam almıyorr ne yapmam lazım doktor randevum ayın 15 i beklemeden göyürmelimiyim sıvı almadığı için korkuyorum
Elmadersem Prensinannesii bir bilgim yok ama acaba ek gıdadan sonra mamayı içmek istemiyor mu acaba tad olarak
Berrrrrooooo Prensinannesii aynı dert bendede var dktorada götrdm herşyi temiz çok iştahsz napcm blmiorm aglcm artk kafayı yicrm
Prensesannesii34_ Prensinannesii kaşık maması yerine yemek ver uyumadan önce sadece kaşık mama ver , kaşık maması tatlı ondan formül mama yemiyor tıkıyor onu. . Günde 1 kere kaşık maması yeterli
Prensinannesii Elmadersem yok aç bıraktım hiç Bi şekilde emmek istemiyor kaşık mamasını da verdiğimde zorla şaıkla vermeye çalışıyorum
Pikabu Ben 3 saatte bir emziriyorum, öğlen sebze çorbası ve akşam da kaşıkmaması yiyipr ek olarak. diş çıkartıor olabilir mi, iştahsızlık yapar?
Prensinannesii Pikabu mesela bu sabah avakado şu püre yaptım zorla yedirdim öğlen e kadar süt veya mama içmesi saat 3 gibi tarhana bebelerin onu yaptın kuaturdu gene içmedi şimdi ise öyle aç aç yattı
Prensinannesii Prensesannesii34_ canm kaşıkla yani veriyorum yanlış yazmışım mesela meyveli yoğurt felan ne verirsem vereyim hiç bir şekildr mama almıuor sıvı almıuor diye korkuyorum
EslemDilan Prensesannesii34_ merhaba kusura bakmayın bilmediğim için soruyorum bu kasık maması ne oluyor meyve püresi falan mı kavanozdami oluyor hiç bilmiyorum da
Prensinannesii 06082020 debiyeceğim ama ne verirsem vereyim çorba yemek kaşık maması hiç Bi şekilde acıksa dahi mama çmiyor zaten anne sütü almıyordu
Agustosbocegi Prensinannesii benimkide gündüzleri 3-4 baat duruyo ben teklif ediyorum ağzını tatlandırıp bırakıyo eskisi gibi boşaltmıyo beni göğüslerim dolu dolu içmiyo sanki 😔 ek gıda da günde bir defa en fazla 5 çay kaşığı vermişliğim var oda severse sevmezse (yoğurt patates gibi) 2 çy kaşığı zor yiyo akşamları çeyrek çay bardağı su içer gece bir yada iki kez emmeye kalkıyo Allahtan o yüzden biraz içim rahat yoksa eskiye göre çok çok azaldı yemesi içmesi
Pikabu Prensinannesii çok veriyorsunuz bence ek gıda konusunda acele etmeyin. Yavaş yavaş tadım amaçlı verin..
Berrrrrooooo Prensinannesii zorlaa dktora görrdm bi kaç gün böle olblr dio ama bugün kaşıkla zor içirdm
Berrrrrooooo Prensinannesii nerdyse hç almıo dedgn gibi 10 saat aç kaldgı oluo dktorada götrdm bi kaç gün olblr ilerlerse getr dedi ek gıdaya geçtm ben erken
Elfydr Prensinannesii merhabalar benim kızım suan 6 ay 11 günlük. Bizim beslenmemiz ağırlıklı olarak anne sütü ile gidiyor. Gün içerisinde de 1 öğün meyve 1 öğün corba yada pure sebze 1 öğünde yogurt var. Yemek istedigi kadar veriyorum . Ek.gidaya yeni geçtik malum. Onun dışında aksam 7 yada 8 den sonra birsey vermiyorum sadece emiyor. Kasik maması kullanmıyorum simdilik. Genelde 2 saatte bir emmek ister. 12 den sonra da gece 3 saatte bir ben saat kurup kalkıyorum. Bizim beslenmemiz bu şekilde.
Prensinannesii Elfydr işte akşam saat 7 veya 8 de ister kaşık maması ister meyve vereyim sabah saat 9 akadar bir şey yemiyor 12 saat sıvı almıyor normal mi
Elfydr Prensinannesii bana göre normal değil. Ama uzman değilim. Doktorunuza danissaniz daha dogru olur ki sanirim gideceksiniz. Bana daha küçük geliyor . Benim doktorum en fazla 6 saat olabilir demişti. 6. Saatten sonra ra vücutta sut sivi kalmaz demişti.
balporsuguu Prensinannesii kizim ek gida ve anne sutu aliyor.Gece defalarca emmeye kalkiyor ama gunduz meme reddi var.5 saat emmedigi oluyor bende sebze ya da meyve puresi veriyorum.Ve ya yogurt.
Prensinannesii balporsuguu işte oğlum hiç emmiyor yani 6 aylık bir bebeğin mmama almaması 10 12 saat aç kalması normal mi
Prensinannesii Mircet düzeltemiyorum yanlış yazmışım mesela kaşık maması derken sadece kaşıkla yiyiyor o da zorla ve az emmiyor suyu bile alıştırma bardağında emmiyor kaşıkla veriyorum kahvaltıda meyve püreleri. bebek çorbaları aldık organik. Yoğurt meyve karışımları felan zorla yediriyorum ama sını almıyor ben buna takıyorum ne yapıcam bilmiyorum
Aselif61 Prensinannesii normal ben doktora sormuştum 12 saat uyuduğu oluyordu bazen beslenmeden doktor da problem değil demişti.