Kizlar bugun konusurken aklima takildi size de sorayim dedim. Fikirlerinizi merak ediyorum.
Kizim 14 aylik. Tek meme de olsa hala duzenli olarak emiyor istediginde. Ek gidada ya da gece uykusunda oyle boyle iyi gidiyoruz cok sukur.
Sizce emzirme emdigi surece ya da sut geldigi surece devam mi edilmeli yoksa iki yas gelmeden biraktirmali mi?
Gecen birisi yazmisti doktoru 16 aylikken biraktirabilirsin sonra zor olur vs demis. Cevremde bu yazida cikar sonra biraktir bence diyo🙄
Ben de emzirmeyi seviyorum gittigi yere kadar emzireyim diyorum abartmadan tabii😂
Sizce??