Miyav Doktorlar 12. ayda emzik bırakılmalı en geç diyor.ama benim büyük kızım 2 yaşına kadar emzik kullandı 14 aylıkken sütten kesmiştim hamileydim(hoş 2 sene önce öğrendim hamileyken emziriliyormuş cahillik işte)sütten kesince bile bu denli sancılı geçmemişti emzikten kesme olayı.her gün ağladı hergün, boncuk boncuk nasıl da akardı gözyaşları hele geceleri sabah olmazdı resmen.o korku ve üzüntüyü bi daha yaşıycam diye diğer iki çocuğuma emzik kullanmadım ben.ama bana sorarsanız emzik derim ben.çünkü sütten kesmek vallahi daha kolay.