Kızlar bebeğim 56 günlük geceleri acayip uykuya veriyor kendini ve uyandırmak imkansız 1 haftadır gitmediğimiz doktor kalmadı hepsi bırak uyusun 5 6 saat hiç bişey olmaz diyor gelişimi gayet iyi diyorlar gündüzde çok emmek istemiyor 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum ama yok doktor zorlama artık büyüdü kendi ne zaman isterse o zaman alsın diyor gündüzde hep ağlayan bir bebek olduğu için ne zaman acıkır kestiremiyorum iyice bunaldım ne yapacağımı şaşırdım