NunuDudu Aybarss_Mom çok güzel olur tabi ki. Bir de gıda boyası alırsanız bir iki renk dışını bu pastadaki gibi olmasa da renkli yapabilir siniz.
Kubra_2019 3children1mom ben hepsini beğeniyorum markası aklımda değildi ama peynirlerin yanında oluyor çikolatalı birde tiramisusu çok güzel.
3children1mom Seherronya Hazırcı 😒 Benim kizlar cok seviyor her gün yapıyorum basit kek beğenmezler illa soslu santili mantili olacak 1 günde 1 tepsi biter🤯 18 aylık küçük değil ki benim kızlar çok severdi Yerlerdi yani🤷🏻♀️