İyi akşamlar kızlar, 21 aylık oğlumun son 1 haftadır sol göz bebeği çok az daha içeri bakıyor sağ göz bebeğine göre ama çok nadir günde 1-2 sefer ancak yakalayabiliyoruz, bir şeye bakarken kayma gibi değil de bir anlık göz bebekleri birbirine tam paralel olmuyor sol sağa göre daha içeri doğru kalıyor gibi geliyor bize. 2 gün sonraya randevu aldık götüreceğiz çok zor geliyor şuan beklemek hep en kötü ihtimaller geliyor aklımıza, aşırı hareketli ve doktorlardan hastaneden çok korkan bir bebek nasıl muayene ettireceğiz nasıl duracak gözlük verilirse nasıl kullanırız düşünüp duruyoruz. Benzer durum yaşayan bebeğinde 1,5 yasindan sonra göz kayması, tembelliği, şaşılık çıkan var mı nasıl fsrketmiştiniz ve nasıl bir tedavi süreci izlendi bilgi verebilen olursa çok sevinirim