Kızlar bişi sorucam 6. Ayda ek gıda başlanıyor bunu biliyorum, sütüm oldukça emziricem devam edicem inşallah ama mama şart mı her bebek meme+mama+ek gıda şeklinde mi gitmeli çevrem de sorcak hiç kimse yok aile de de tek torun annane babaanne hepsi eski kafada beni bir aydınlatır mısınz cahillik çok kötü bişi 🙄