Tubaklnc canım Korkma bende de oluyordu aynı dediğin gibi doktora götürdüm idrar tahlili aldı Her ihtimale karşı alalım dedi Herhangi bir sıkıntı çıkmadı susuz kaldığı için yani fazla beslenemediği için gece mesela emmiyor demişsin o yüzden olabilir sık sık emzir geçer Ben de öyle oldu