Bebegim 16 haftalık ve sürekli ağlıyor gülerken birden ağlamaaya başlayıp 30 dk ağlıyor moraranaa kadar ağlama esnasında gözlerini kapattığı için iletişime geçemiyoruz. Anlatılan tüm sakinleştirme yöntemlerini deniyorum. Masaj kucakta sallama sakin konuşma beyaz gürültü meme verme giç biri işe yaramıyor. Emerken bile durduk yere ağlamaya başlayıp emmiyor, mama da kabul etmıyor. Karnı tok altı temiz yine de ağlıyor. Bir yere bırakınca da ağlıyor pusete ana kucagına bebek arabasına nereye koyarsanız koyun yırtınarak ağlıyor. Dönenceye de bakıp bakıp ağlıyor. Benzer durumu yaşayan var mı çok zor durumdayım artık takatim kalmadı fikir verin tek başıma bakıyorum çıldırıcam artık. Genelde ağlıyordu doğduugundan beri aniden olmadı onu söyliyim huysuz bir bebek nasıl düzelticez bilmıyorum. Doktoru bişey söylemiyor