hazaldnz Hamileyken adet sancısı çektiniz mi kızlar benim adetim geçti karnım ağrıyo ama adette olmuyorum
Ozgesma hazaldnz yumurtlamadan iki gün sonra başlamışdı sürekli adet olacakmışım gb agrıyordu. Hatda her sabah kesin adet oldum diyordum olmuyordum ki gecikdi test yaptım hamileydim 🧐
ilknur06 hazaldnz ben hamileliğimi erken öğrendim sonraki günlerde adet ağrısı gibi ağrı çektim o da yerleşme ağrısıymış. Arkadaşımın adeti geçiti o ağrıdan bugün olurum yarın olurum diye diye sonunda hamile olduğunu öğrendi o da yerleşme ağrısıymış
Babys1 hazaldnz 5 gün adet olcam diye bel ve karın ağrısıyla bekledim. Test yapmadım ağrım var kesin regl olcam diye şuan 2.5 aylık kızım var 😅
hazaldnz Canselerdm ben klomen kullanıyorum 4. aydaydım diğer 3 ayda 34 günde adet oldum bugün 35nci gün sadece karın ağrım var doktorumda 34 günde bir olman lazım demişti test yaptım negatif çıktı anlamadım
Canselerdm hazaldnz anladım bnde 16 günüm geçti de hamile deilim yani kan verdim ilk önce 1.20 4 gün arayla 2.0 çıkmış yani bnimde şiddetli kasik ağrım varda bilmiyorum
Dmt-01 hazaldnz hemde nasıl iki tane dolorex içmiştim bir parol sıcak duş sıcak su hiçbiri geçirmemişti en son dayanamayıp öyle gitmiştim acile ve acilde bile 4 tane serum takılmıştı yine geçmemişti ağrım☹️
Mumofasil Canselerdm aslında 0,5 ten sonrası pozitif diye biliyorum. Ama bu kadar az yükseldiyse tutunamayan bi gebelik var gibi sanki. Ben de aynısını yaşadım kimyasal gebelik dediler. Ama hemen sonra tekrar kaldım. Çok dikkatli olun istemiyorsanız.
Dmt-01 hazaldnz bende miyom vardı oyüzden ağrım çok oluyodu üç dört aya kadar devam etti ağrılarım ama azalmıştı hep ilk baştaki gibi şiddetli değildi
utkubra1 Bu ay adet olmadım ama deli gibi agrım var iki kez test yaptim negatif hala adet agrım var kan testi yaptrdim onda da cikmadi gebelik emzirdigim icin adet görmüyor olablrsin ama belirtileri olur dedi spirali de taktırdım su an rahatim😀😀
Kaftanoglu_meryem hazaldnz ben daha 1 aylık hamileymisim kızıma haberim yokdu ama adet olmuşdum üstüne gormediye bişey var o galiba ondan sonra 2. Ayıma geldiğinde şiddetli kasık ağrısı oldu bende sizin gibi adet olcam zannettim 10 gün geçti olmadım eve test aldım pozitif cikdi doktora gittim 2 aylık hamilesin dedi yani olabilir eğer istiyorsanız hayırlısı olsun 🙏❤️
Mumofasil Canselerdm ya istiyorsanız hiç üzülmeyin. Kimyasal gebelikten 10 gün sonra kaldım ben. Bu sizin gebeliğe yatkın olduğunuzu gösteriyor.
Canselerdm Mumofasil inşallah cnm bnde çok istiyorum baklm artık 🌸peki bu değerler kimyasal gebelik degeri dimi? Cunki çok az artmis