kubra199 öncelikle cok geçmiş olsun canım, inan ki bende senin gibiyim insan aç hissediyor kendini, genellikle Sebze türleri yiyorum çünkü en ufak süte dair bişey yesem hemen pişik oluşuyor, bulgur pilavı ve makarna cok yıyorum çünkü onlar cok fazla süt yapıyor dıye. Çünkü hiçbirşey yemeğince genel olarak direk süt azalıyor korkuyorum sütüm kesilecek diyr😏