Canselerdm Evet kızlar adetim 16 gün geçiyor ilk kez bu kadar geçti yni en fazla geçse geçse 5 gün geçerdi ve kasıklarım felaket ağrıyor. 4 gün önce kan verdiğimde 1.20 çıkmıştı bugün kan verdim 2.0 ve. Hala adet olmadım.. başına boyle. Birsey gelen varmı 😢
Nil614kara Canselerdm Benimde adetim 2 ay geçmişti ne kanda ne testte cıkıyordu 2 ay snra öğrendim kızımı hamile olablrsnz gec döllenme olbilir
AslanUras07 Canselerdm ay bende Doğumdan itibaren düzenli adet gördüm bu ay 6 gün gecikti korktum gittim kan verdim 0,1 bir gün sonrası adet gördüm. Size her hangi birşey söyleyemeyeceğim bebeğiniz küçük mü ? Hepimizin hayırlısı olsun
Kbrunl Canselerdm bu ay benimde öyle oldu geçen ay sadece lekelendim sanırım havalardan oluyormuş etrafımdakilerin çoğu geç regl oldular yada hala olmadılar. 2 kere test yaptım 1 kere kan verdim sonuç negatif ama regl olmadım hala 🤔
Nil614kara Canselerdm Hayır test yaptım cıkmadı kan verdim cıkmadı hergün test yapmıyordum tabi ara ara ama cıkmıyordu bişey kan da cıkmayan testte cıkmıycağı için sonra akışına bıraktım mide bulantılarım başlayınca tekrar test yaptım hemen cıktı kanda da cıktı tbi öğrendiğimde 6 haftalıktı kızım doktorum geç döllenme demişti
Egemen16 Nil614kara benimde aynen sizin gibi oldu oğlumu 2ay sonunda öğrenmiştim en son adet tarihim Eylüldü ekimde adet olmadım kan testi yaptırdım çıkmadı Kasımda mide bulantım oldu acile gittim hamile olduğumu öğrendim
AnnelikTadi @Canselerdm benim de bu ay 17 gün geçti ama oldum, kasık ağrım çoktu hatta hareket edince bile batıyordu. Ben de iki kere test yaptım negatifti ama kaset test, kan verecektim vermeye kalmadan adet gördüm şükür☺️
Nil614kara Canselerdm İşte dediğim gibi hamilelik olabilir orasını siz bilebilirsiniz ancak yada mevsimsel olabilir hormonal olbilir bi doktora gitmenizi öneririm