KuzeyiinAnnesii Brls https://www.hepsiburada.com/chicco-duo-lite-way-plus-travel-sistem-bebek-arabasi-keyfit-night-p-AILEEBKCHI15023?magaza=carino%20wins&wt_gl=cpc.tum.universal-genel.pla&gclid=EAIaIQobChMIqPLxxart4AIVprXtCh36vgkEEAQYAiABEgJSOvD_BwE
Emelinda Dodonay liteway plus modeli mi? Ben de onu aldım henüz doğum yapmadım puseti ile birlikte mi aldınız? Pusetin takıp çıkarması kullanımı kolay mı acaba?
Dodonay Emelinda evet plus aldım. İlk başta bi anlayamıyosunuz. Ama çok pratik. Baş tarafındaki turuncu yeri içeri doğru itince çıkıyo rahatca yerinden. Memnunum ben. 3 aydır kullanıyorum
Emelinda Dodonay teşekkür ederim cevap için, bana da kemerleri çok sıkı geldi pusetin, hele bir de yenidoğan pedini içine koyunca iyice dar oluyor en geniş ayarında bile, bebeğiniz rahat etti mi içinde, kemerler sıkı olmadı değil mi?
Dodonay Emelinda açıkcası kemerli kullanmadım. Benim kız dara hiç gelmiyo. Zor tutuyorum içinde. Birde kemeri bağlasam hiç durmaz. Ama bnce kemerlerde sıkıntı yaşamazsınız. Chicco dar yapmış olamaz bnce. Ve hiç öyle bi yorum okumadım. Almadan öncede çok araştırmıştım
Emelinda Dodonay kemeri bağlamazsam arabada güvenli olmaz gibi geliyor😕 ben internette bu kemer konusunda birkaç şikayet gördüm, tecrübeli birisine sormak istedim o yüzden
Dodonay Emelinda vala arabada ben yanındayım. Ama cogu zaman pusete bile koyamıyorum. Yolu zehir ediyo. Bakarsınız ya duruma göre. Bende derdim baştan kemere alıştıracam, nasıl alışırsa öyle gider derdim. Pusete koyamıyorum bebegi. Cok düşünmeyim şimdiden eger çoktan aldıysanız 😊😊
Emelinda Dodonay aynen, alırken hiç aklıma gelmeyen şeyler bebeğin gelişi yaklaştıkça kafama takılıyor, çok sağolun 🙏
Cigdem61 Brls liteway plus aldım ama henüz kullanmadım. Kullananlar çok memnun diye aldım ilk izlenimim gayet iyi.