buseyokbasirin bebeğim şu an 6 aylık , daha düne kadar ayakta sallama ,kolda sallama , battaniye de sallama ile uyuyordu . Hamileyken düştüm bir ayağım çatlak olduğu için çok acı çekiyordum ,boynumda da fıtık vardı kolda çok ağrı yapıyordu , yatağında hiç yatmıyordu sallasak bile , sonunda bir aile büyüğümüz bize minnak şirin bir beşik aldı (bizde park yatsk vardı) onu hemen sevdi ve su an Allah’a şükrediyorum . Uykuya dalma süresi baya kısaldı ,ilerleyen zamanlarda da bu desteği tamamen kesmeyi planlıyorum, eğer uyku eğitimi vs denemeyecekseniz ufak bir beşik denemenizi öneririm.