Tuvalet egitiminin alistirma evresindeyiz henuz. Bugun ilk deneme bile denebilir. Klozette kac dakika oturtmak lazim? Cisi yapana kadar beklemek mi lazim? Tam 1 saat 15 dakika sonra cisini yapti. Travmatik geldi bana alistiracagim derken uzaklastirmayayim iyice?