Denizinannesi52 iyice yürümeyi toparlamadan almayın boşa gider ilk adımlama aşamalarında ayağında çorap bile olmasın diyorlar ayağıyla yeri iyice hissetmesi gerekiyormuş. Doktorumuz aynı yetişkinlerdeki gibi ayakkabı dışarıda giyilecek evde giydirmeyin demişti. Yürüme şini toparladıktan sonra evde bir kaç gün alışın diye giydirdik sonra dışarıda gitmeye başladı